Nie zostawiaj dziecka w nagrzanym aucie!
A A A
"One decision" to szokująca kampania wyprodukowana przez Redcastle Productions. Jest to pomysł na kampanię społęczną, która ma uchronić przed tragicznymi udarami cieplnymi małych dzieci.
Pozostawienie dziecka w zamkniętym, nagrzanym samochodzie nawet na 15 minut może doprowadzić do tragedii. Maluch może doznać groźnych dla życia urazów mózgu i nerek. Przy temperaturze ciała około 40 stopni Celsjusza, narządy wewnętrzne przestają działać. Kiedy temperatura osiąga około 41,5 stopni, dziecko umiera.
Ta kampania ma na celu uświadomienie rodziców przed tragicznymi skutkami takiego postępowania.
W filmie nakręconym przez Redcastle Productions matka zamyka dziecko w aucie podczas upału, a sama robi w tym czasie zakupy. Przechodnie nie reagują na płacz dziecka, dopiero nieprzytomnego chłopca zauważa mężczyzna, który wybija w aucie szybę , by wydostać dziecko. Kiedy reanimującego dziecko mężczyznę otacza tłum, zjawia się jego matka.
Zachęcamy do obejrzenia tej wstrząsającej produkcji, przygotowanej na potrzeby kampanii.
Link do filmu poniżej.